Fredag & Lördag



Fredag sög faktiskt.. trodde den skulle bli skitbra, men  nejdå . Jag frös ihjäl, till att börja med , och jag hade ont i huvudet och i magen, och jag kallsvettades och hade hjärtklappningar hela kvällen. Sjukdomen försöker ta över mig nu, men fan va jag får kämpa emot.

Lördagen har varit jättebra, jag och Micha och Linda H åkte in till stan och "fika" sen åkte jag och Micha till landvetter, och vi och massa folk va hemma hos David där vi kollade på film, ngn läskig skräckis och jag var livrädd, och Stefan gjorde inte saken bättre för han skrämde mig precis när det hände ngt läskigt.

Sen va vi ute i landvetter lite, och det var skiitmkt folk där, folk jag inte sett på år och dar. Träffade även en väldigt söt och snäll tjej där, vi hade en grej gemensamt; mitt ex. haha.

Jag tog bussen hem, och stack hem till Michas mamma och var där en timma, vi snacka typ och kolla på tv. Sen kom min bror och Amanda och hämtade mig, så vi åkte tre på Elias cross. Sen stannade Tim hos Elias och jag var tvungen att komma hem fort som fan för jag skulle ladda mobilen, så jag sprang från Elias hem till mig, gah, det va fan skitjobbigt. Nu har jag ont överallt typ. Men det blir väl bättre när som helst typ (a)

Imorgon ska jag nog in till stan med pappa och lillasyrran. Kanske får en väska , eller en sko eller två :] I hope so!

FÖRRESTEN, HARDCORE SUPERSTAR OM FYRA DAGAR! :D jag står på gästlistan (aa) <3

Nu ska jag bara väänta ;]<3
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0