Måndag

jag är otroligt sugen på att festa i helgen, så om ni vet ngn fest säg gärna till :) Idag vaknade jag ungefär 06.20 och åkte direkt till Martina för att göra iordning mig inför skolan där. Dagen har gått jättebra och jag har mått jättebra. Hade engelska första lektionen där jag jobbade i boken och sedan fick redovisa en text för läraren, muntligt. Han sa att jag var jätteduktig, och jag vet att jag är duktig i engelska :) sen hade vi matte , där jag hade jobbat klart alla uppgifter vi var tillsagda att jobba, så jag jobbade vidare i Matematik A, vilket är bra för att vara mig :) på svenskan läste jag ur boken "innan jag dör" .

Fysiken ägde jag på , eller kanske inte ägde men jag var duktig iaf och kunde massa :)

Dagen har varit helt jättebra för mig,jag har varit glad och framåt hela dagen, och det har jag varit nu den senaste veckan.
Efter skolan åkte jag hem till Linda, och var med henne och Jimmie, vi kollade på Gossip Girl, och jag piggade upp dom och gjorde så som skrattade en hel del! Haha, "två meter lång och har en kuk på typ 1.40" haha.. okej bara linda, jimmie och martina som fattar..
Sen åkte jag till Martina och var en stund med henne och vi snackade en hel del, även henne fick jag att skratta. haha.  Fan vad jag sprider glädje runt mig!
Jag är en helt annan person efter att ha blivit dumpad.
Jag har insett att jag är stark, jag är stolt, jävligt stolt, vacker, och trygg. Och jag är begåvad (på vad har jag dock inte upptäckt än) men jag vet att allt finns där, jag kan fan inte må bättre än såhär. Och jag var tvungen att bli dumpad för att inse detta, insane, right ?

Jag ser fram emot morgondagen, även om jag inte har en aning om vad som ska hända, så ser jag verkligen fram emot den :)
Nu ska jag ta mig en kopp te, och försöka ladda ner någon bra film :)

Puss så länge :) <3

Kommentarer
Postat av: Matilda Sjöberg

Då kan du väll börja på min skola =) så får du prata engelska varge dag :P Vad kul att du verkar gilla skolan lite mer nu =)

2009-09-23 @ 15:13:36
Postat av: malin lundqvist

hahaha, no way att jag börjar i den skolan :P det är isf ifall dom har en förskola där?

ja, jag älskar skolan nu, haha :) men det är nog för att jag är frisk nu .

2009-09-23 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0