Onsdag

Amanda & Jag! <3
Amanda och jag på Egzons lokalfest

Idag försov jag mig. Kom 45 min försent. Jag började med svenska och läste ut boken "Innan jag dör" . Den är så sorglig.. Iaf, sen hade jag engelska och gjorde klart mina uppgifter där. Sen slutade jag. Jag och Linda och Jimmie gick till bamba och där träffade jag David, för andra gången på två dagar , så vi snackade lite, sen träffade jag även Johan, och snackade ett bra tag med honom. Gud vad jag inte hängt med alltså!
Sen gick jag och Linda och Jimmie till fordon, och när vi tre kom ut från toan började alla ba "oooh" för dom trodde att vi tre hade haft  lite kul, haha, så jag bara hängde på och ba "åh vad skönt det va" osv. haha..

Sen efter ett tag så tog jag och linda bussen, och jag åkte vidare till rävlanda och nu är jag hemma.
Jag har varit ute och joggat med Diesel , och nu pratar jag i telefon med linda :)

Och Amanda Mbuyamba och Anders Hajdu-rafis är bäst, tihihhi ..

Imorgon slutar jag kvart över elva, har bara tre lektioner, tihi (a)

Jag har lite olika förslag inför helgen, vad jag ska göra :)
Antingen ska jag festa , eller sitta hemma och kolla massa filmer osv med syrran, eller så ska jag bowla med massa folk, eller så ska jag och familjen hitta på ngt kul, eller så ska jag ha en mysig filmkväll hos ngn människa. Frågan är bara vad av detta jag ska välja, haha ? :P

Aja, nu ska jag duscha och titta på film (a) hörs imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att det går bra gumman! <3

2009-09-23 @ 16:10:29
URL: http://mmaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0