Söndag


Det är typiskt att sjukdomen kommer tillbaka.


Nu är det så att jag blivit jättesjuk, igen. Jag hostar jättemycket, mina halsmandlar är stora som päron, och sitter nästan ihop , så stora är dem. Jag hostar så mycket att jag spyr, konstant, vilket gör att jag får jätteont i magen. Och jag har värsta andningsproblemen plus att jag är jättesnurrig, jag lägger inte märke till vissa saker så jag går bara in i allt typ, och känner mig svimfärdig..

Menmen, kanske ska ta helgen nu  ?
I Fredags var jag först hos min underbara Martina, sen åkte jag , Micha och Linda H i mk med typ massa folk . Den dagen sög för jag satt bara och pratade med en och samma person i typ 1 h, ett jobbigt samtal dessutuom. :(
Sen åkte jag hem till Martina igen, och så trodde jag att jag kunde få sova, men inte då. Den pratkvarnen hade mkt på hjärtat, så hur trött jag än var, fick jag ställa upp på samtalet, det är ju vad man gör för sina bäsa vänner! :)

I Lördags däremot.. woh!
Jag och Micha och Amanda tog 9 bussen till mk, även david, jasse, mikael och några fler gjorde det,  för vi skulle till båtsman för albin och ngn mer hade fest där. När vi kom till båtsman var det massa folk, aas skön musik. Och bara allmänt kul. Hade faktiskt en avslappnad skön stund där.
Det bästa var , när killen jag kollat in nu i tre veckor, säger "Kan jag få låna dig en sekund?" och jag följer med honom.. vi pratar lite. sen säger han att vi ska träffas senare, i en kompis lägenhet, jag säger självklart, och han kysser mig på kinden. åh så söt..!

Jag, Micha, Edon, Amanda, Bessim, och två andra killar började gå ifrån båtsmanlokalen till terminalen, haha värsta långa promenaden, men den va mkt trevlig (a)
Hemma hos Stefan, så la jag mig i sängen direkt. Det var några folk där , men sen var det bara Micha, Edon, jag och Bessim kvar.
4 timmars sömn. min kropp är helt förstörd pga alkohol (som inte är bra för min lever nu) och cigg.
Jag var lite sjuk redan innan, nu har jag blivit katastrofalt sjuk .
Men jag måste ändå gå till skolan, för ligger jag hemma, så blir jag bara värre. Jag har lärt mig det nu !

Men nu  måste jag sova. Lillasyrran är orolig över mig, så hon sa åt mig att jag skulle gå och sova nu. Jag får väl göra det :)

Tack för en underbar helg, spec. lördagen.. (a) <3
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0