Tisdag



Skolan har varit jätterolig idag , mycket skratt (jag och linda iaf) trots att jag är riktigt dundersjuk.
Efter skolan åkte jag och Linda in till stan,där vi träffa Emelie och Erica.
Jag, Linda, Jimmie och Crille åkte hem till Jimmie efter det, och sen åkte jag hem.

Jag har druckit te, badat , haft varma blöta handdukar runt halsen och över huvudet, men inget tycks hjälpa.
Jag som verkligen, verkligen såg fram emot helgen, jag ville inte bli sjuk nu ;(

Men jag får se vad dem säger på sjukhuset på torsdag. Ska gå igenom Öra-näsa-hals undersökning igen.

Kommer troligtvis inte till skolan på resten av veckan.

Ska titta film nu, sen sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0