Torsdag


Min söta rottweiler Diesel <3

Runt 6 tiden så åkte jag och Linda och Jimmie och badade  i borås badhus. Vi hade jättekul och mysigt, jag har saknat er två, när vi gör sånahär roliga spontana grejer :)
Det var värsta snygga killarna som skulle kolla när jag skulle hoppa trampolin, haha, jag ba "eh.. hoppa ni före istället" för dom bara väntade på mig haha..
Och Jimmie putte i mig i kallbadet! Jag trodde jag skulle få en hjärtattack eller ngt. Så in i helvete kallt!
Sen efter badet så  käka vi på donken, tjoockisar.. ;)
sen  åkte vi hem till mig, tog en cigg och sen åkte Linda och Jimmie hem. Tack så mkt för denna dag älsklingar :)

Kommentarer
Postat av: helén

MIN MAN ! KOM TILLBAX !

2010-03-24 @ 13:16:56
URL: http://heeeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0