Torsdag


Simon Klahr & Jag på dagiset. Visst är vi söta? tihi (a)


Jag kunde knappt sova igår för att jag hade så otroligt ont i magen, och huvudvärk osv.
Idag när jag vaknade , hade jag fradga runt hela munne, och när jag gapade så var hela munnen och halsen igensvullnad och hade en helt g..  ni vill inte ens veta .. Iaf, jag var helt överhettad, svettades som bara den, och var snurrig. Mitt blod är helt konstigt, det är inte rött, utan det är svart. helt insane.
Jag har fått tillbaka min inflammation i magen, that's for sure, och levern har blivit sämre. I can tell. Har ju trots allt varit sjuk sen november 08, så jag vet vad det är för fel iaf.

Jag kollade på filmen "He's just not that into you" igår, den va skitbra, verkligen! Och nu ska jag kolla på "17 again" och "rumor has it" . Och jag ska bara vila upp mig hela dagen idag, så jag är laddad inför skolan imorgon. Och såklart.. Fredagskvällen! :)

Hörs kanske senare :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du blir bättre snart hjärtat!

2009-09-24 @ 16:41:51
URL: http://mmaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0