Shet..

Här inne har man inte varit på ett bra tag ser jag, hade till och med glömt av lösenordet till bloggen, haha..

Så jävla skönt med sommarlov nu så det finns inte! Synd bara att vädret suger och alla ens kompisar jobbar (typ).

Helgen kan man ju börja att berätta om , sen övrigt i livet.

I fredags var jag, Linda, Sammi, Katja, Lovisa och Isabella ute på en klubb i majorna, klubb soft hette den, men innan det var vi hos linda och förkröka lite, och sedan på ett annat krök/fest någonstans, tog väldigt lång tid att gå dit. Klubben var helt okej, musiken kunde ju varit bättre, (inte det största hiphop fanet precis) , vi stannade inte där så länge för jag bad Vegim hämta oss i med att han redan var i stan, så jag och Linda åkte hem till honom och drack lite där och snacka och sen stack linda hem för hon var trött.
Jag gick hem ungefär vid 14.00 tiden dagen därpå, och åkte hem och var vråltrött hela dagen, är fortfarande trött.

Nu har jag kollat på Grey's Anatomi , sista avsnittet, även One Tree Hill, det suger att Peyton och Lucas inte är med, menmen.. snart ska jag och lillasyrran titta på  "This is it" :)

I veckan har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra ännu, jobba lite och kanske ska umgås med "the balcony-boy" imorgon, (jag känner inte för att dela med mig av namn här) och såklart, vara med linda :)

Ha det bäst! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0